Welkom terug bij Kerbal Space Program 2!
Liefhebbers van ruimtevaart, jullie zullen blij zijn, want er zijn enkele spannende nieuwtjes rondom het populaire ruimteavontuur Kerbal Space Program 2! In dit artikel lees je alles wat je moet weten over de nieuwste updates en bugfixes. Of het nu gaat om vlucht & kaart, EVA, optimalisaties of onderdelen & opslagvoertuigen - we hebben alle informatie voor je op een rijtje gezet.
Vlucht & Kaart: Meer controle en flexibiliteit
De ontwikkelaars hebben enkele coole functies toegevoegd die je nog meer controle geven over je ruimteschip. Zo kun je nu de zichtbaarheid van sommige 3D-kaartelementen omschakelen en een multi-joint systeem voor vleugels gebruiken. Bovendien zijn er nieuwe IVA Kerbal-animaties toegevoegd om reacties op en herstel van niet-catastrofale botsingen weer te geven. Ook is er een spelerinstelling toegevoegd om de Navball in de kaartweergave om te schakelen.
EVA: Aanpassing van de overreflectiviteit van Kerbal-oogmaterialen
Een klein maar fijn detail: de ontwikkelaars hebben de overreflectiviteit van Kerbal-oogmaterialen aangepast. Hierdoor lijken de kleine astronauten nog realistischer en authentieker.
Optimalisaties: Betere prestaties door nieuwe Compute Kernel en Cloud Shader Algorithmus
Om de prestaties van het spel verder te verbeteren, zijn er een nieuwe Compute Kernel toegevoegd om de terreinprestaties te verbeteren en een geoptimaliseerde Cloud Shader Algorithmus om de GPU-prestaties te verbeteren.
Opslaan & Laden: Voertuig onder terrein opgelost
Een vervelende bug is opgelost: voertuigen verschenen onder het terrein wanneer een opgeslagen spel met EVA Kerbal in focus werd geladen. Dit zou nu niet meer moeten gebeuren!
Onderdelen & Opslagvoertuigen: Nieuwe onderdelen voor je ruimteschip
De ontwikkelaars hebben enkele nieuwe onderdelen toegevoegd waarmee je je ruimteschip individueel kunt aanpassen. Dit omvat A.I.R.B.R.A.K.E.S., verschillende Clamp-O-Tron Docking Ports en Methalox brandstoftankonderdelen. Er zijn ook nieuwe Cornet, Trumpet en Tuba motordelen voor nog meer variatie bij het bouwen van je ruimteschip.
UI / UX: Aanpasbare vlucht HUD UI-schaal en Splash-Screen-bypass-optie
Om de spelervaring nog aangenamer te maken, is de vlucht HUD UI-schaal toegevoegd aan de spelerinstellingen. Er is ook een door de speler bestuurbare Splash-Screen-bypass-optie toegevoegd.
Bouwen: VAB reageert niet meer
Een andere fout is opgelost: de VAB reageerde niet meer nadat je op de Fairing-bewerkingsknop had geklikt en een andere actie had uitgevoerd. Dit zou nu niet meer mogen voorkomen.
Omgevingen: Aangepaste PQS-overgangsbereik voor Vall
De omgevingen van het spel zijn ook verbeterd. Het PQS-overgangsbereik voor Vall is aangepast.
FX & Audio: Instelling van VFX voor startklemmen
Tenslotte zijn de VFX voor startklemmen aangepast om een nog realistischer spelervaring mogelijk te maken.
Conclusie: Een algehele geslaagde update voor Kerbal Space Program 2
Met deze update hebben de ontwikkelaars veel verbeteringen en bugfixes doorgevoerd die de spelervaring in Kerbal Space Program 2 nog beter maken. Nieuwe onderdelen en optimalisaties zorgen voor meer speelplezier en aanpassingsmogelijkheden. Als je het spel nog niet hebt of nu de nieuwste Steam Key wilt bemachtigen, kom dan bij ons langs en haal je Kerbal Space Program 2 Key!