Oude steden - Early Access beëindigd en verdere updates in ontwikkeling

26 Maart 2023 / by Tom Schwiha
Oude steden - Early Access beëindigd en verdere updates in ontwikkeling

Het langverwachte opbouwspel Ancient Cities heeft eindelijk de Early Access-fase verlaten. Ontwikkelaar Uncasual Games heeft het spel de afgelopen maanden intensief getest en heeft nu de volledige spelervaring uit de oorspronkelijke Early Access-roadmap geïmplementeerd. Maar dat betekent niet het einde voor Ancient Cities. De ontwikkelaars hebben al verdere updates in de pijplijn, die het spel nog uitgebreider en gevarieerder moeten maken.

We werpen een blik op de details:

Stammen en Handel

In "Ancient Cities" komen spelers verschillende stammen tegen die op de regionale kaart worden weergegeven. Deze stammen kunnen nu worden verhandeld en aangevallen. Handel stelt spelers in staat om goederen zoals voedsel en grondstoffen te ruilen met andere stammen. Door overvallen kunnen spelers grondstoffen stelen en hun eigen stamkracht vergroten. Deze nieuwe functies breiden de gameplay in "Ancient Cities" uit en bieden spelers nieuwe mogelijkheden om hun stammen te ontwikkelen en uit te breiden.

Herziene kinderanimaties

Uncasual Games heeft ook de kinderanimaties in "Ancient Cities" herzien. Deze veranderingen maken het spel realistischer en bieden spelers een betere ervaring. De kinderen in het spel gedragen zich nu als echte kinderen en bewegen en spelen op een manier die spelers bekend zou moeten zijn. De veranderingen maken het spel realistischer en dragen bij aan de onderdompeling.

Verschillende texturen voor geiten

Een andere belangrijke verandering in "Ancient Cities" zijn de verschillende texturen voor wilde en gedomesticeerde geiten. Dit kan een kleine verandering lijken, maar draagt bij aan het algehele beeld van het spel en verhoogt de detailnauwkeurigheid. Spelers zullen in staat zijn om wilde en gedomesticeerde geiten gemakkelijk te onderscheiden, wat hen kan helpen bij het overleven in de wereld van "Ancient Cities".

Bugfixes en optimalisaties

Natuurlijk zijn er in "Ancient Cities" ook een aantal bugfixes en optimalisaties. Zo zijn de aantallen wilde grondstoffen in de verschillende spelmodi nu anders vormgegeven. Ook zijn er veranderingen aangebracht in de productie van goederen en in het aantal migranten. Deze

Over de auteur