Ready or Not: De Quantum Sound Manager - Duik in de wereld van de tactische shooter en leer het geavanceerde geluidssysteem kennen

13 April 2023
Ready or Not: De Quantum Sound Manager - Duik in de wereld van de tactische shooter en leer het geavanceerde geluidssysteem kennen
Hé gamer-vriend! Vandaag gaan we het innovatieve geluidssysteem van Ready or Not bekijken, de tactische shooter van VOID Interactive. We zullen de Quantum Sound Manager onder de loep nemen, die zorgt voor een nog realistischer spelervaring. Dus maak je klaar en vergezel ons op deze akoestische reis!

Opkomst van een modder tot ontwikkelaar

Allereerst willen we de man achter de Quantum Sound Manager voorstellen: QuantumNuke. Oorspronkelijk bekend om zijn verschillende mods zoals Max Suspects, No Swat en de Camera Mod, is hij nu Junior Gameplay Developer bij VOID Interactive. Zijn kennis en vaardigheden hebben bijgedragen aan het naar een hoger niveau tillen van het geluidssysteem van Ready or Not.

De Quantum Sound Manager: Goed luisteren is alles

In Ready or Not is het uiterst belangrijk om geluiden goed waar te nemen en te identificeren, omdat ze helpen bedreigingen te identificeren en uit te schakelen. Het geluidssysteem bestaat uit drie hoofdelementen: richting, volume en afscherming. De Quantum Sound Manager werkt fundamenteel anders dan conventionele geluidssystemen. In plaats van de directe verbinding tussen het geluid en de luisteraar te gebruiken, houdt het rekening met de verschillende paden waarlangs het geluid de luisteraar kan bereiken. Hiervoor worden speciale volumes rond het level geplaatst, waar het geluid gemakkelijk doorheen kan gaan, zoals deuren en ramen.

Efficiëntie en nauwkeurigheid

De nieuwe methode is zowel efficiënter - het is drie keer sneller dan de oude methode - als nauwkeuriger. Bovendien is het veel gemakkelijker om de oorsprong van een geluid te bepalen. Terwijl de Quantum Sound Manager verder wordt ontwikkeld, streeft het team van VOID Interactive naar geavanceerdere geluidsverwerking, zoals geluidsverspreiding of specifieke echozones.

Geavanceerd geluidssysteem voor tactische shooters

Als VOID Interactive deze technologieën op een manier kan integreren die de gameplay of prestaties niet beïnvloedt, zijn ze ervan overtuigd dat Ready or Not een van de meest geavanceerde geluidssystemen zal hebben voor een moderne tactische shooter. Dat is nogal een uitspraak! We zijn benieuwd en kijken uit naar het ervaren van het geluidssysteem in actie. Als je ook deel wilt uitmaken van de actie, kun je Ready or Not ondersteunen en het spel tijdens de testfases uitproberen. Kijk op www.voidinteractive.net of op de Steam Store-pagina om meer te weten te komen en feedback te geven aan de ontwikkelaars. Dus, lieve gamer-vrienden, houd je oren gespitst en laat je inspireren door de revolutionaire Quantum Sound Manager in Ready or Not!