Nieuwe soorten wegen en verbeterde efficiëntie
Het Zombie Cure Lab heeft een spannende update gekregen! Een van de belangrijke vernieuwingen zijn vier verschillende soorten wegen die je kunt bouwen om de bewegingssnelheid van je werkers te verhogen. Dit leidt niet alleen tot een verbeterde efficiëntie van je economie, maar maakt het gameplay ook dynamischer en strategischer.
Herziene eindspel met nieuwe gemuteerde zombies
Met de update komt ook een compleet herziene eindspel. Vanaf dreigingsniveau 50 verschijnen vijf nieuwe gemuteerde zombie-types die krachtigere wapens hebben en daarmee een grotere uitdaging vormen. Bereid je dus voor op actierijke gevechten tegen deze angstaanjagende wezens!
Decoratieve objecten toegevoegd aan het laboratorium
Om je laboratorium nog aantrekkelijker te maken, zijn er in de update ook decoratieve objecten toegevoegd voor de buitenruimte. Hiermee kun je je laboratorium een persoonlijk tintje geven en het tot een echte blikvanger maken!
Economie & middelen: nieuwe balans
Deze update brengt ook enkele aanpassingen op het gebied van economie en middelenwinning. De bouwkosten, middelenwinningssnelheden en onderzoekskosten voor niveau 4 zijn opnieuw in balans gebracht. Bovendien is de oogstsnelheid voor alle middelen met ongeveer 30-40% verminderd. Hierdoor krijg je meer controle over je spel en kun je gerichtere strategische beslissingen nemen.
Veranderingen in het zombiegedrag vanaf bedreigingsniveau 40
Zombies gedragen zich vanaf bedreigingsniveau 40 iets anders dan voorheen. Ze jagen nu weer op arbeiders van niveau 1, wat het spel nog uitdagender maakt. Ook de bewakers van niveau 2 hebben een verandering ondergaan - ze veroorzaken nu dubbele schade en zijn daarmee effectiever in de strijd tegen zombies.
Bugfixes en bekende problemen
Met de update zijn ook enkele fouten opgelost, zoals een bug waarbij het landingsgebied aan het begin van het spel niet meer bouwbaar was of de spelverliesstatus niet werkte. Er zijn echter ook enkele bekende problemen, waar het ontwikkelteam op wijst. Zo kunnen bijvoorbeeld oude opgeslagen spellen beschadigd zijn of problemen hebben met laden. Bovendien kan bij hoge spel frequenties en nieuwste wegen het wegglijden van arbeiders uit bochten voorkomen. De ontwikkelaars werken echter al aan het oplossen van deze problemen.
Toekomstplannen: prestatieoptimalisatie en toekomstplannen
Het team achter Zombie Cure Lab streeft er voortdurend naar om de spelervaring te verbeteren en heeft al aangekondigd dat ze dieper willen ingaan op de prestatieoptimalisatie. Binnenkort zal er daarom een grotere bijdrage worden gepubliceerd over hun plannen. Blijf op de hoogte en mis geen informatie over de nieuwste ontwikkelingen rond Zombie Cure Lab!
Als je nog geen Zombie Cure Lab hebt, bezoek dan onze website en krijg je Zombie Cure Lab Key. Veel plezier met spelen en veel succes bij het bestrijden van de zombie-apocalyps!